ni är mina favoriter <3

vid såna här tider när man känner sig nere, så vet jag , jag vet att jag har dom bästa på jorden .
det finns något ingen annan kan mäta sig med ,
något jag alltid kommer ha vid min sida ,
något som alltid kommer vara en stor del av mig .
detta under som skett , det är något jag alltid kommer älska ,
verasig något kommer i vägen eller att något skulle hända mig.

det finns ingen, verkligen ingen som skulle kunna ta de ifrån mig.
verkligen ingen som ens skulle kunna försöka .

även om jag får barn själv en gång i tiden , så kommer dessa två alltid vara mina syskonbarn .
dom kommer alltid vara dom två som lärde mig ett och annat om livet . och jag kommer alltid älska er , Casper & nickolina <3











































Moster sandra älskar er till döden <3

Kommentarer
Postat av: sannie

Ha en awesome fredag idag!

Cheers mate!

2010-01-22 @ 14:21:15
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fint skrivet=) casper avgudar dig ska du veta!rock on!!!!!!kom nu hit snart å busa med din lilleman!och du e en goa syrra å en toppenmoster=)pözzz

2010-01-25 @ 17:59:11
Postat av: Anonym

Va fint skrivet!casper diggar dig,du är en toppen moster=) å du.....rock on!!!!kom snart och sov över så det kan bli lite bus å mys=)löv u syster

2010-01-25 @ 18:00:48
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om 3st läckra lipgloss från MAKE UP STORE ?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

2010-04-24 @ 22:01:15
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: gudrun

Blir så glad när jag ser ung engagerade mammor!!!

2011-02-16 @ 18:54:50
Postat av: essay paper

They are so mcuh cute and pretty!

2011-10-02 @ 12:34:17
URL: http://custom-essay.ws/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!