6 sep.

hej , förlår för jätte dålig uppdatering . men jag orkar verkligen inte längre :I
men ska försöka skärpa mig .
dock tänker jag inte skriva om vad som hänt på det senaste, för det har jag verkligen inte någon lust för :D haha , kan göra det lite smått , - 2års kalas , vänner & skola, typ det .
ska jag vara ärlig så minns jag inte så mycket ! hahaha

men igår var det fest iaf :D hah a.
innan var det kräftskiva med liten del av släkten , ja , riktigt booring !
men iaf tillbaka till festen , lille pontus har fyllt arton .
åkte dit med denise , josse & hennes syster.
när vi kom dit var det ett x antal människor där . helvete va fullt det var .
dock har många äckliga landvetter folk dratt sig till hindås nu , och det är inte okej :)

men det var en jävla rolig fest , tills polisen kom!
hahah och då bestämde jag och denise för att åka hem .
men måste bara säga , veronica veronica veronica . hahaha , tjejen är inte att leka med !

nu ska jag iaf ta på mig lite kläder och sen gå ut och träffa pappa & farfar ! :)
sen ikväll blire söndagspromenad med veronica, då vi alltid går ut och går på söndagar för att snacka skit :) HAHAH . jävla ösigt detta !

men jag ska försöka bli bättre på att uppdatera iaf ! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!