Måndag !

Idag ringde min klocka på kvart 8, för att jag skulle hinna gå upp , fixa mig och gå till La skolan .
men jag stängde av min klocka och somnade om, vaknade sedan klockan kvart över 9 .
men det gjorde inget med tanke på att jag började halv 12 :D haha.
egentligen skulle jag vara på skolan klockan 10 i 9 och ta skolfoto.. men jag kände att jag bangade det !

jag fixade mig ,fixade väskan,plattade håret och letade efter mitt busskort i en timma , sedan begav jag mig till la skolan , där jag tog en kopp kaffe och tjötade en massa med hampus , helena & honeyflis ! :)
riktigt mysigt !
satte mig sedan på 11 bussen , lyssnade på musik och halv sov typ .

sen hade jag Matte B , kom ca 2 minuter försent . haha , våra lärare tycker inte om det, men är man bra som jag så blir inte lärarna sura :):) haha ha ,
men vi hade en chill lektion , och jag var riktigt smart idag då jag chansade på massa frågor och fick rätt.
svarade tillexempel " reflektion " på en fråga , vilket jag fick rätt på , och jag hade ingen aning om vad var förnågot?:) HAHAH .

men men , på svenskan fick jag även reda på att skolfotot som dom som var där skulle ta , blev framflyttat för att det bara var 10 personer där , och lärarna kom en kvart försent . haha .

efter svenskan så var det lunch , och sedan skulle vi ha samhällskunskap .
när vi sitter där och dampar lite , skrattar och pratar, så märker vi att läraren inte kommer .
väntade 20 minuter innan en lärare kommer och säger att samhällsläraren är på begravning och att vi inte ska ha någon lektion !
haha , bara vänta på att naturkusnkapen skulle börja .
men va i helvete gör man i typ 2 timmar på katrinelund ?
jo, först och främst kom jag,alexandra & sara fram till massa grymma protjektarbeten vi kan göra i trean , ( så jävla bra är vi !)
sen gick vi ner till plan 400 , där vi skulle ha lektion .
och där har dom större skåp än oss pga avv dom går idrott.
vi hittar ett skåp som var ca 3 gånger så stort som våra , där alexandra går in och ställer sig , vi stänger och hon får panik , det tyckte jag och sara var skit kul !
sen går vi bort , sätter oss utanför klassrummet .
där är skåpen lite större än våra och sara säger " jag har kommit in i ett sånt skåp en gång ".
och självklart var vi tvungna att testa . så sara går in i skåpet utan problem , då vi stänger .
och sen kom vi på massa jävla idéer att sitta där inne , och knacka varje gång någon går förbi .
och får vi en idé , så måste vi utföra den .

så där i skåpet sitter sara , jag och alexandra sitter en bit ifrån och pratar / skrattar .
en kille kommer och går förbi skåpet , då sara börjar knacka på skåpet och säga " hallåååå?" .. ( vi skrattade innan han kom så hon fattade atrtt någon kom )
och killen som går förbi kollar på skåpet, blir typ skit rädd , mummlar någonting och går sedan in i sitt klassrum .
ut från skåper kommer sara , och vi kan inte sluta skratta . alla från klassen som kom frågar vafan det är med oss . haha .

men sen går vi in på naturkunskap , alla i klassen är helt sjukt dampiga, och vi börjar snacka om bigbang och sånt skit.
efter ett tag säger läraren " tänk va varmt det hade blivit om vi tryckte in er alla i ett skåp"
och det tyckete vi självklart var skit kul ! haha .

klockan 5 i tre så fick vi gå för att ta kort klockan 3 .
väl inne hos fotografen blev det sjukt mycket skratt .
dampade sönder en massa. dock kan jag inte skriva andledningarna , för ni hade aldrig fattat .
men jag fick iaf stå bredvid sara  ,och nöp henne i röven samtidigt som fotot togs, hahah skit kul !
efter det kortet började alla skratta så tårarna rann  , och då skulle vi ta mer kort  HAHAHA .

efter det fick vi sluta iaf . kom hem för ca en timmasedan :)

idag vet jag inte riktigt vad som händer..
får se ifall någon vill ses :)
har ni tur så får ni en uppdatering ikväll också .
och jag ska försöka hämta mitt minneskort från amanda också, så att jag börjar lägga in kort här..!

kanske kan låna systers kamera så ska ni kan få se hur jag ser ut idag med mittbena och allt (H)

Puss och ha en fortsatt trevlig måndag.. speciellt till murrimutta! :)

 bild tagen påväg hem från uddevalla med lisa i somras !


Kommentarer
Postat av: ML

2009-09-07 @ 18:13:15
URL: http://minnalogsted.blogg.se/
Postat av: ML

det var det längsta inlägget jag vart med om!

2009-09-07 @ 18:13:43
URL: http://minnalogsted.blogg.se/
Postat av: The hills & The City

Jag driver en The Hills & The City blogg.

Tycker du om serierna så kika gärna in i min blogg.



Ha det bra =)

2009-09-09 @ 02:21:06
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!