i just want to be okay ..

sådäääär ja !
nu har jag badat färdigt, jävligt skönt med hårinpackning och grejor. så nu känner jag mig fresch !

dock kommer detta inte bli ett långt inlägg;(
menmen .

men denna veckan är fullspäckad , nästan.
eftersom det är lov ska det bli skönt att bara hitta på något kul med vännerna.

Måndag - idag , några få 30 minuter kvar utav kvällen . men idag har jag sovit bort hela dagen typ. det behövdes tror jag .

Tisdag - Imorgon skall jag ta tolv bussen hem till stan , möta upp syster H, vi ska kolla runt lite , för att sedan hämta min lilla kärlek på dagis. sedan ska jag sussa där . så imorgon kommer bli en hel del bus med lille Casper :) det ska bli skönt att umgås lite med äldsta systern också , inte ofta jag umgås med henne en hel dag , men det ska bli nice:)

Onsdag (rip)- Komma hem från syster , förhoppningsvis kunna snatta lite pengar utav mamma och köpa ett par uggs :) Efter det skall jag träffa minna, vi ska göra vårat förhållande bra igen , och hon skall även få mig på bättre tankar denna dagen , då det är det värsta datumet som någonsin funnis i mitt liv. ( ett årsedan farmor dog ). sen får vi väl se vad som händer , om hon kankse sover här eller något? yeye, vi tar dagen som den kommer faktiskt , annars blir väl det mesta åt helvete.

Torsdag - en ledig dag , funderar på att läska till mig en mor&dotter dag här , tja, vi får se på det.

Fredag - ULLARED för hela slanten.. nej, men halva iaf. det är faktiskt bara julklappar som står på listan ( ni et den där listan man har i huvudet , men när man väl kommer dit så blev den otroligt lång ). så det blir alltså en helt dag på ullared med mina söta klasskamrater , Sara , Emelie & Alexandra. underbara flickor !

Lördag-  PARTY PEOPLE IN ALEXANDRAS CHEFS PLACE ÄNNA :) denna dagen står maskerad fest på listan, eller halloweenparty eller vad hon tänkt sig :) kommer bli 10 tjejer eller någoting som bara ska dricka och ha kul :) kommer säkert bli jätte nice:) förslag till utklädnad någon ?

Söndag- ännu en ledig dag , antagligen bakis , men det är okej :)



så, där är mitt schema för veckan. den låter faktiskt helt okej ändå.
dock känns det tomt när Olivias namn inte står med där :( men min kärlek är hos sin pappa i schweiz.. ILLA . men hon kommer hem på söndag , hoppas hon kan träffa mig en snabbis då:)


och jag måste bara säga Tack minna , för att du tänker på mig . 
då jag sa att onsdag skulle vara en deppdag, då är du där och peppar mig, vill göra min dag så bra som det går , få mig att inte tänka på det , och bara glömma hela skiten . tack , jag älskar dig och saknar oss , men det blir bättre, vi klarar det <3


nej , men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och se till att jag är på gott humör imorgon , för då är det massvis med lekdax ! :)
jag ska försöka uppdatera från min systers dator, med tanke på att hon älskar när jag skriver blogg då hon har något att läsa när hon itne har något att göra :) haha . 
nej , men ha en trevlignatt :) PUSS&KRAM , SKUMBANAN !


cv <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!