TÄVLING !

tänkte bara slänga in att jag är med och tävlar på FOKIS tävling :)
att vinna en iphone (:

fokis.se , kolla in själva ! :)
förövrigt är ju tjejen värd alla priser hon vann för bloggen. kikar in på den minst 10 ggr per dag :)

och inte nog med att man vinnet en iphone , utan även ett valfritt skal från Mrgizmo.se :)
och hade jag vunnit så hade jag självklart valt ( dom som känner mig hade nog redan fattat detta , ) ETT ROSA:)
men fans dock många , men jag har valt iPhone 3G 3GS Lifestyle Case berry , om jag nu skulle vinna..

söndag utses det en vinnare , håll tummarna för mig !
brukar inte tro på att jag ska vinna sånt här, men någon gång ska väl vara den första ?:)

HOPPAS HOPPAS HOPPAS :D

 FOKI , bild lånad av foki själv :) besök henne nu , FOKIS.SE :)

Kommentarer
Postat av: F E L L A

sv: ja det är det, hon dog imorse. <3

2009-11-17 @ 22:51:47
URL: http://endastfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!