vbg in my heart <3

hej bloggen !
nu har jag och minna nyss tittar en film , jätte mysigt .
har även fått träffa nickeliiito idag , minnas ex.
verkar vara en trevlig liten grabb sådär .
vi gick till hemköp förut och köpte kladdkaka, chips och gräddfil , käkade lite , sen gick ut och träffade exet i typ 10 min , när vi kom hem , så var allt förutom chipsen slut . hahaha . för då hade minnas lille vovve ätit upp det .
inte bra inte bra ..
och eftersom jag har sån jävla skadeglädje ( som jag får höra av minna heeeela tiden ) så stod jag bara och skrattade .
men det var faktiskt rätt kul . hahah.
och jag känner att mr. hemlig har gått över till mr.hemliga . hahah , grym är jag .
minna blir dock lite äcklad sådär hela tiden ..
haha .
menmen , nu ska jag sätta mig och titta lite tv , och ta bort mitt smink , så ska minna faktiskt få uppdatera med lite bilder och sånt från dagen . hahah,
hon sitter till rex nu och säger " är du den killen jag älskar mest i hela världen , den jag skulle offra mitt liv för ? är du det ? " haha , så gulligt ! :O

menmen , imon blire åka hem , sedan nrj in the park ! haha .
så kanske blir en uppdatering imon om ni har tur ! för minnisen sover hos mig imorgon också , usch vad jag tycker om det .. ! :) och är antagligen ensam hemma hela helgen , sålänge jag inte åker till pappa och provar hans husvagn som han köpt (A)
menmen , ni får ha det så jävla bra annars, för jag kan fan inte ha det bättre nu :)

PUSSEN , NANA SÖTT ! / fjortisgiiirl.

Kommentarer
Postat av: ML

JAG ÄLSKAR DIG.

är man gladast när man är med dig? ja, det är man :)

2009-08-21 @ 02:09:04
URL: http://minnalogsted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!