impa-pimpa-pumpa-dumpa.

nu är det fan inte många timmar kvar tills dom åker.
och de två söta flickona ligger just nu bakom mig och försöker sova..
undra om dom gör det ?:P hahah.
dom ska iaf upp halv 4, dom åker ifrån mig halv 5..
lite småsegt sådär..

och jag hämtade lite kläder förut av en viss person .
hon har ljugit i ca en månad om dom. " jag har slängt dom " , " nej, men tror du seriöst jag slängt dom ? det var ***** som sa att jag skulle säga det " " men dom ligger där dom hör hemma , i sopptunnan"
men min syster mötte henne iaf och frågade vart fan dom var. och hon sa att dom var utanför.
när jag hämtat påsen och tittar i den så märker jag att hälften fattas ?
så vi knackar på , men hon öppnar inte , så vi står där och bankar tills hennespappa och syster öppnar, skit förbannade för att vi kommer klockan 10 , och för att min syster sagt "hora" till issa, vilket han trodde var till ... .
men jag står där och ber om att få mina andra kläder också .
och fittan vågar inte ens prata med oss , utan kommer inte ens fram.
när dom ropar på henne så säger hon att jag fått tillbaka dom en annan gång?
men nej, jag fick tillbaka en klänning vid det tillfället.

och jag blev så arg . så antagligen ringer min mamma imon och skäller lite :)
annars kommer hon väl få ett helvete igen när syster kommer hem.

fattar inte hur man kan vara så jävla dum ihuvudet och hålla på att ljuga om det liksom?
patetiskt.
menmen, jag har ändå folk som tycker som jag, sådetså.

men nu ska jag fortsätta snacka skit med minna & tobbe , som är dom enda jag tycker om som är inne på msn typ.

imorgon blire tidig uppgng efter noll sovande. haha
ska med mamma och lämna blod, sedan möta upp syster och casper på backaplan och kolla nått med hennes vagn . haha. sen ska jag fråga min mamma om hon vill ta en lunch på jensen beaf house ! :)
*hoppas*.

och btw, jag är ensam hela helgen , gaaard va jag kommer dö av tråkighet .
får hitta någon som vill nana här :) mihi .

men sov gott alla ! PoK <3


Kommentarer
Postat av: vg

ensamt är bäst !

2009-08-10 @ 19:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!