emooooolie, we miss you!

jätte dålig uppdatering , jag vet .
hahah .
men sist jag uppdaterade var hemma hos emooolie, där vi hade en avskedsfest för henne , min lilla emogirl har flyttat till hultsfred nu . :( kommer kännas jätte konstigt utan henne . men vi hade en rikigt jävla trvlig kväll.
dagen började med att jag träffade syster H . åt langos och sånt i stan , älska ♥ . sen skulle jag träffan syster L, men hon åkte hem med pappa :)
så efter ett tag i staden så åkte jag hem . var hemma lite , sen gick jag ut och träffade helena . träffade även flisen,eerola,amanda och snyder en stund också . eftersom flisen fyllde år , grattis igen hjärtat, du är stor tjej  nu<3
men sen gick jag hem , käkade typ 1/5 av en kyckling rulle . sen tog jag ohc mandie bussen till allum , där vi skulle ta bussen till emelie , men idiot amanda tar ju alltid bussarna åt fel håll, så vi fick hoppa av , och vänta på bussen andra hållet, hahah . men där tog vi en cider och dampade lite :)
men sen kom iallafall bussen , så då åkte  vi hem till emelie , där folk redan var , vi började festa dirr.  shottade , och kollade hennes "kommer du ihåg " bok som hon fick . och vi skrattade lite smått sådär:)
vi fortsatte fest natten lång, vissa spydde däckde osv, men jag hade skitkul vilket som :)
när klockan blev sent, så drog dom flesta hem .

amanda , sofia  och johan ( tror jag det var ) satt i soffan och dampade , jag och wille låg på golvet , och lisa skiftade emellan soffa & golv .
hahah där låg vi och tittade på paradise hotel klockan 4 på natten, sen satte vi på adam och eva , sen skulle vi titta 2och en halv man hela natten ,men ingen orkade sig fram till dvdn ( jag låg ca 1 meter ifrån , hahah ) så vi satte på MTV och kollade det hela natten , det är ju såna där remsor där nere typ " vill du veta om han är otrogen, hur länge kommer det att hålla, hur bra passar ni , osv osv ) så det låg vi och kollade hela natten och bara dampade loss. johan hade problem och kunde inte hålla käften , vilket var lite smått kul ibland när han slängde ut sig idiotiska kommentarer som " flugor är dyra "
jag och wille grät av skratt . menmen , wille och lisa och dom drog vit typ 8 eller något, då gick jag och la mig i fotöljen . sen vaknade vi vid typ 9,halv 10 .
d¨la jag mig på soffan med dom , och emelie var då också vaken . jag låg tydligen och ryckte till , som jag alltid gör . hahah . vid 11 gick vi ut till pizzan för att johan tjatade haha .
"hej , det är johan . jag har hört att ni har storbilds skärm " hahaha.
jag tog halv 12 bussen till syster för att passa casper . det gick jätte bra , och vi somnade så sött i mer än en timma . haha. märkte inte ens när helena eller marcus kom hem ;) hahah . men där blev jag bjuden på mat och sånt , sen kom pappa och föffe och hämtade mig , och körde mig till landvetter .
där nickolina och syster L kom ner och träffade oss .

resten tar jag i ett annat inlägg , annarsblire en jävla massa text bara :) kommer nog några bilder i andra inlägget också :)


Kommentarer
Postat av: LISA

det var en grym kväll :D:D

2009-08-16 @ 15:40:33
URL: http://lisasamuelsson.devote.se
Postat av: emelie

KOMMER SAKNA DIG! <3

lite seg och så men ah.

2009-08-21 @ 12:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!