när ska vi växa upp ?:)

hej hej bloggen .
igår så åkte jag tidigt till stan , gick med mamma för att lämna blod.
sedan tog vi bussen till backaplan och mötte upp syster H och casper.
gick i några affärer sådär och hade det mys :)

sen åkte vi hem efter några timmar då jag bara degade.
men sen så kom min kära minna till landvetter. vi gick och träffade helena , satt och tjötade länge, och gick sedan hem till helena och spelade wii .
sen kom även lisa dit. men ganska direkt så gick vi ut.
och efter många om och men så skulle helena och lisa upp till pontus . och då stannade minna med mig .
vi gick hem för hon skulle ta " nästa buss" , men bestämde sig för att sova hos mig :)
vi mös galet och hade sjukt kul med en leksak som är typ 2 telefoner som man kan ringa till varandra :) haha en leksak min systerdotter ska få i present , men vi var tvungen att prova den .
och det var sjukt lång sladd , så vi kunde faktiskt sitta på varsin toa och prata med varandra ! hahaha .

men men , sen kollade vi paradise hotel , deeenmark.
satt vid datorn lite , jag hann somna i soffan osv.

sen vid typ 3 eller något så gick vi och la oss i mammas säng , och jag somnade fortsom fan iaf :)
vid 10 skulle min minna hem :(
men när hon gick somnade jag om igen och vaknade vid 1 :)

och idag vet jag inte rikigt vad som händer .. kanske ska till kulturkalaset med mandie,fisen & fia ikväll.
blir nog lite myselimys sådär  !:)
haha.

men här kommer några bilder från igår iaf. hahah
jag dör.




jag älskar minna lögsted, bara så ni vet . jag och minna kommer vara vänner livet ut, varesig ni vill eller inte :)


på tal om ingentng förresten , jag fick nyss sms från syster .
dom har 40 grader i skuggan.
och dom kan inte ens svalka sig i vattnet ..
fan jag saknar henne :/ <3

Kommentarer
Postat av: ML

om vi ska, det är ju du & jag föralltid har vi ju sagt :) love u bby <3

2009-08-11 @ 21:06:53
URL: http://minnalogsted.blogg.se/
Postat av: Snooc

Lättroade till 100%!

2009-08-11 @ 21:08:50
Postat av: ML

vadå lättroade?! :O

det är inte vilken manick som helst, det är en SLADDETELEFON!

2009-08-11 @ 22:07:38
URL: http://minnalogsted.blogg.se/
Postat av: ML

vadå lättroade?! :O

det är inte vilken manick som helst, det är en SLADDETELEFON!

2009-08-11 @ 22:07:57
URL: http://minnalogsted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!