trubbel är min enda vän , och han är tillbaka igen.

förlåt mig för dålig uppdatering !
men igår så bestämde jag mig för att dra på party med min kära denise !
jäätte längesedan jag träffade henne , å det var helt underbart sådär :)
vi komj dit först utav alla, Fint folk kommer alltid för tidigt . hahaha .
nej, men det var bara kul .
vi satt och tjötade med johan som hade festen lite sådär , och sedan började vi dricka lite sådär.
hahaha , och sedan strömmade allt folk in .
jag hade väl kul till att börja med , men sen blev det lite väl segt sådär .
sen fick jag ett samtal , kollade på telefonen som det stod " Jonathan Karlsson" , giiiisssa om jag blev glad?
svarade , och i andra sidan telefonen hör jag mathias röst , japp , då blev jag ännu gladare :)
hahah .
så dom bestämde sig för att komma till festen , vilket jag tyckte var underbart :)
och lille pontus , söte lite pontus, riktigt goding där . jag har nu på det senaste trott att han hade förändrats sedan jag slutade umgås med 93orna , men neeej , fuck no :) killen är lika skön som han var för ett årsedan , om inte skönare !
jävlar vilken go kille det där :)

och ja , det var vissa människor jag blev lite besvikna på också , men tänker inte nämna namn , för jag har inte lust att bråka med några . ( jag vet att folk läser min blogg ibland sådär ) . men det finns killar & tjejer som helt enkelt är helt sjuka i huvudet.
och folk som är två olika personer när man är full , och när man är nykter . jag pallar det verkligen inte .

och folk som ber en dra åt helvete och allt möjligt på msn , och sedan när dom är fulla kan komma och försöka " heeej sandra " , " hahaha , är du sur?" och sån jävla skit , helvete va sån folk är patetiskt .
och det finns saker som jag inte märkte igår , som jag fått reda på idag som gör mig ännu mer besviken ..
menmen .
landevtter folk är så jävla patetiska , därför var det så jävla skön att få dit mathias, jonte, pontus och co .
och att få höra , " fan va vi saknar dig i hinås","fan va längesedan det var , du måste festa med oss snart , följ med till hindås nu?" det känns så jävla skönt , för jag saknar verkligen dom killarna så grovt jävla mycket. helt ärliga killar , och inte såna killar som är patetiska och tror att dom är något .
och jag trodde verkligen dom flesta i hindås skulle glömt mig vid detta laget, men nej nej , för det kom fram killar och tjejer och typ "hälsade" och när man bara " sandra" dom bara " aaaha, Olin " eller typ " det var du sandra som var bästa kompis med coffe när jag var tillsammans med honom va ?"
och frågade man typ , " hur vet du vem jag är ?"  dom bara " alla vet vem du är " haha. helt sjukt.
men som sagt, hindås is the shit , och hade mamma velat flytta dit , så hade jag inte tvekat faktiskt , dock hade min syster det . men itne jag  !  jag gör nästan vad som helst för att komma ifrån landvetter ..

menmen , vi åkte iaf hem runt 2 någon gång , roger kom och hämtade oss . och någon random kille fick åka med . haha .
och han försökte änna prata med os s, men jag och denise ville hellre hålla käften och prata med varandra :) haha .
men när jag kom hem så satt jag och snackade massa skit med syster , ( like ever ). sen gick jag och sussade sängen .
idag kom jag upp vid 13:00 , haha .

jag och syster satte oss och tittade på tv , sedan vid halv 7 typ så gick vi ner till kinan och köpte mat , köpte något riktigt äckligt, men som tur är så får man såpass mycket pat så jag kunde sno från mamma & sara ( dom delade på en , och jag kunde äta av dom, alltså tre stycken på en beställning , och det blev mat över ?!?!?! )
och sedan gick mamma till jobbet.

nu sitter sara & issakissa i soffan och dricker lite, för min kära syster och hennes vänner ska åka till cypern i 2 veckor .
gissa om jag kommer sakna ? IHJA !
jag saknade min syter när hon var borta i ulricehamn i en helg , och då kunde jag ändå ringa och smsa henne jätte mycket.
men nu, två veckor i cypern .. undra hur det kommer gå för mig :/
tur att jag har två syskon till , och min mor & far .
på tal om min far , så ringde jag honom igår och snackade om färgen till mitt rum.
han skulle kolla på jobbet om han hade färg över , så då blir ju färgen gratis .
men en färg som han redan visste att han hade , det var svart med typ "kristaller" i , som det antagligen blir på någon vägg.
det är en färg som dom brukar måla typ krogar i , så att det typ glänser och sånt . grymt blir det !
så förhoppningsvis kommer han hit snart och målar om mitt rum , min kära pappa . ( han är målare ).

och jag satt nyss och tänkte på olivia .. sheet va jag saknar henne nu va.
behöver verkligen snacka med henne . för man kan snacka med henne på ett speciellt sätt.. hon förstår sånt som ingen annan förstår , och hon försöker alltid hjälpa en genom att " sätta in säg själv i situationen" . så hon ger en alltid bra råd osv..
men som enligt hennes så är det "ungefär bara 2 veckor kvar " , BARA två veckor. min lilla pajas <3

menmen , nu ska jag nog umgås med issa & sara lite innan dom åker..
blir väl att jag är vaken tills 4 , då dom åker här ifrån :(
jag kommer nog gråta en liten skvätt när dom gått också.
sheet va jobbigt detta blev..

men det blir nog ett till inlägg innan jag går och lägger mig . klockan är ju trottsallt bara halv tio ..
och jag är inte happy woman.nu känner jag .

och måste berätta, jag pratade med syster h förut , haha . så casper ville också prata lite med mig .
och lillkillen har feber, så han gick och sa " aaarm, aaarm " som var menat som "varm". hahah så söt.
så satt jag och tjötade lite med honom , visst , man får oftast svaren " aa" , "mmm" utan honom . ( han är ca 1 och ett halvt år).
men sen mitt i allt blev det " aaaaandra, aaaandra" . första gången jag hörde han ropa på mig så tydligt . haha , så söt .
sen hade min farfar och pappa varit där , så pekade han på dörren och sa " föffe , moffa " :) ( vi syskon har kallat våran farfar för föffe hela vårat liv.. och våran farmor för mojja ) .
men imon ska jag nog träffa lillkillen om han är bättre..

så ni som orkat läsa igenom detta , ni slösade antagligen eran tid , för detta var ett lång och tråkigt inlägg, men jag tror jag behövde skriva av mig lite ..
men vi hörs nog sen , PoK !

Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Tyvärr så är det kanske 3 månader sen jag köpte den. Vi har inte kvar den i våran Gina butik här i Västerås, men kika där du bor tycker jag. Det kan ju tom hänga kvar nån på sommarean :-) kram

2009-08-09 @ 22:28:20
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: jenipeni

intressant blogg :)

2009-08-10 @ 13:28:43
URL: http://jenipeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!