Jag spelar inte svår, men trodde du att det kunde bli vi två? Du måste ge mig mer!

dåligt uppd. jag vet .
men jag orkade typ aldrig längre .

igår var vi iaf på NRJ in the park.
åkte dit med Olivia & Minna :)
swn drog vi hem till mig , lekte massvis med nickolina .
sen skulle jag egenligen träffar mr.hemlig, men det blev inte så, så vi drog till hästskon där minna skulle träffa - .
så där träffade vi på honeyflis , linus mf.

sedan följde jag olivia till bussen .
sen blev det shell , köpa chips och gräddfil .

sen var vi ute ett tag till och sånt .
sen drog jaghem, efter en stund kom minna.
medans hon kollade några ph avsnitt som jag redan sätt , så pratade jag mestadels i tele .
sen satte jag mig också vid datorn , höll på att somna , la mig i sängen och tänkte titta, men somnade .
så efter ett tag så kom minna också och la sig i sängen .

idag vaknade vi vid 12 eller något, låg ocyh dampade lite i sängen , sedan käkade vi frulle .
efter det dampade vi loss, dansade i sängen och sånt :)
ROCK ON !
sen åkte minna hem :(
jag gick och köpte glass & frukt och gjorde liten fruktsallad  som jag nyss ätit.

nu är jag på dåligt humör , och grannarna dunkar hög musik på gården .
jag funderar nästan på att ta en öl och gå ut och sätta mig med dom .
men tror jag bangar det .
jag vill faktiskt hitta på något , men eftersom det är såpass sent så är det ingen idé ..


vi ska ha fest hos mig & ge mig lite mer ! dom dunkas i högtalarna på min dator nu , högsta volym !

jag saknar minna , känns tomt att inte ha någon här nu .
vi har trottsallt varit borta från varandra max en timma på ungefär 4 dagar . nej , inte fyra hela dagar, men 3 nätter iaf :)
menmen , hon "råkade" glömma sitt smink här idag , så jag får iaf träffa henne imon innan hon åker till sätila igen iaf :)
haha .

nu ska jag lägga mig och titta film eller något , kankse ta en ansiktsmask ..

kankse uppdaterar inatt igen .
PUSS

Kommentarer
Postat av: ML

aja, jag "glömde" ;) haha, pajas.

saknar min bbygirl, love uuu <3

2009-08-23 @ 13:08:30
URL: http://minnalogsted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!