tuff tuff säger tåget.

yesbox , minna kom hit en stund förut , eller ja , en halvtimma om man ska vara lite mer exakt sådär.
hon hämtade en klänning jag köpte idag , konstigt nog var den stor brösten för henne , ( det förstår jag mnig inte rikligt på ed tanke på att hon har 20 storlekar större än mig :) haha men iaf, den tog hon med sig .

när hon hade gått städade jag upp lite här hemma , sen färgade min syster håret på mig, och det blev åt helvete som det alltid blir med mina färgningar . haha.
har inte rikgit hittat sättet med att färga utväxten ..
haha . men skitsamma , det löser sig alltid .

och nu ska mamma gå och lägga sig , vilket betyder att jag får logga ut.
men jag ska nog passa på att göra en ansiktsmask , eftersom jag måste titta på paradise hotel så ska jag ändå vara vaken :)
dessutom lär jag väl få massa bombanderande sms på minnas mobil som hon har glömt här . hahah .
jävla populär hon är då :(
inte fan är hon snabb på att svara på msn så jag vet vad jag ska skriva till folk heller .
haha .
störda jävla unge.

och på tal om störd, Olivia gav ju ut mitt nummer till en kille ?
han kom från brasilien och snackade nyss med mig på msn, och jag som är sämst på engelska ..
men det är därför google translate finns :) mihi .

nej men vi hörs säkert imorgon eller något . och är det någon som vill ses så är det bara att skicka iväg ett sms.
eller är det dax att träffa seb' kanske , som jag inte gjort på 1 månad eller något ..
tja, vi får se imorgon helt enkelt :)

men men , sov gott alla älsklingar.
PUSS !

 jag älskar er flickor , <3

Kommentarer
Postat av: ML

jag älskar dig meer bby

2009-08-05 @ 17:42:27
URL: http://minnalogsted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!