SUG MiN kuk

sist jag skrev så blev det varken film eller ansiktsmask .
utan jag bestämde mig för att gå ut och gå med Lisa , snacka lite och sånt där.
pontus ringde mig och bad min komma till härryda , vilket jag inte var jätte pepp på , men så blev det iaf.

jag tog 12 bussen dit, där alla hoppade på bussen vid anton , vi åkte till sjön i hindås , och där började det ösregna , så jag pallade inte göra något och ville egentligen bara hem .
men med massa jävla om och men så kom jag hem till anton iaf.
där jag bestämde mig för att sova .
vi satte på en av mina älsklings filmer , the fast and the furiuos , tokyo drift.
dock var den en jäääävla massa tjat utav en viss person under hela filmen.

menmen , alla gick typ och la sig , jag sov på soffan sov jävligt dåligt, yes.
men vaknade vid 8 elelr något och gick och la mig på en egen soffa , ( jag delade innan )
och då sov jag massvis med bättre :)
vid 9 eller något så vaknade alla , och nästan alla drog sig typ hemåt .
dock stannade jag hos drevik ett jävla tag , skoj bråkade , dom försökte fixa någon bil, och snackade om allt möjligt.
mig lilla bbyboy , allt löser sig ska du se <3

kom hem igår kväll. träffade olivia & helena , hade rätt mycket att prata igenom :) även lisa & mattias kom ett tag.
sen drog jag hem , satt vid datorn och tjöta med syster L .

nu ringde nene mig och bad mig komma ut ! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!