sdödjf

Hejhej :)
nu ligger en snarkande liten tjej här bakom mig ! så söt är hon !
tänkte bara uppdatera lite fort sådär innan jag sätter mig och tittar på paradise hotel :)
och förövrigt så fick jag ett samtal av minna för en stundsedan , gissa om jag blev glad?:)

hon har nämligen flyttat till sätila , för att gå djurvård där , ( jag tror helt seriöst att hon inte pallar 3 år med att klappa grisar & kossor , så hon kommer hoppa av !) hahah , förlåt minna. <3<3<3<3
men iaf, så hon bor ju där borta nu , men jag kollade faktiskt upp att det tar typ mindre än 2 tvåmmar dit med buss (YES!)
så gissa om jag kommer åka och hälsa på henne?:)
men iaf, hon ringde och frågade om hon kunde sova hos mig imorgon , och självklart kan hon det !
hon ska nämligen till vbg på torsdag och passa hennes lilla vovve, och sen kom hon med frågan " kan inte du följa med dit ?" miiih, självklart känner jag då .
får se hur kära vbg är , och kankse förhoppningsvis träffa hennes kompisar där?:) haha.
men ja , i vilket fall som helst , så åker vi hem på fredag , då vi ska gå på nrj in the park .
så som ni kanske märker ska det bli en hel helg med minna , ( fast det inte är helg , utan lika många dagar ).
och jag kan nog inte bli mer happy women.nu :D

jag skulle gått på tomas ledin med lisa på torsdag egentligen , ( FÖRLÅT LISA !)
men jag känner att det är inte varje dag jag kan träffa minna , och att dissa henne för att stå och titta på en kille som sjunger på ett fullknökat liseberg .. tvek .
det kommer säkert andra tillfällen !

men nu börjar pg , updaterAR MER SEN ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!