om du ser honom, kan du säga att jag saknar honom?

jag är fortfarande vaken av någon konstig anledning .
sitter här och är jätte deprimerad..
tåranra bara rinner ner.
och jag saknar honom. m.e.
jag saknar honom för varje dag som går .
att bara ligga där i hans famn , att bara prata ut om allting , att alltid bråka med varandra på morgonen och att han försöker tvinga i mig frukost .
jag älskade det , och jag älskar honom.

usch , killar ska alltid bara såra.
inte nog emd att dom sårar , dom lämnar alltid spår efter sig , i hjärta,hjärna och själ .
det suger , för jag tänker på killen så ofta ,
vill bara ringa upp honom , skicka ett sms , och säga att jag älskar honom.
men han sårade mig , och jag vet fortfarande inte vad jag gjorde för fel .
så det är nog bäst att inte göra det .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!