Minna is my love <3

hej bloggen ! jag har idag satt min fot i vbg ! :d
minnut sussade hos mig inatt , jätte mysigt hade vi det .
idag så gick vi upp, lekte massvis med nickolina , sedan gick vi till pizzan, där vi båda köpte kycklingsallad , och jag gifte mig med eeerkan ! :D
hahah , har världens finaste ring , värsta svarta diamanten i :)

sen gick vi allafall til hampus , ochb hälsade på där :) vi båda saknar landvetterskolan jätte mycket , och fick även träffa saknade smockan !" :D hahah.
vi tog halv 2 bussen till stan , och sedan 2 bussen till vbg , här jag är nu :)
en sjukt mysig stad , som jag lätt hade kunnat bo i ifall jag kände massa folk. haha .
när vi kom hit så gick vi direkt ut med hennes sjukt söta hund !
tyvärr har jag ingen kamera med mig , men ska se ifall jag kan fixa en bild på rex ändå :) jätte söt , verkligen !
sen har vi bara kollat tv och spånt :) sitter och kollar hanamontana nu , eller hur fasn hon stavas :O hahaha .
menmen , nu ska jag forstätta titta och smsa med mr. hemlig ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: lisa

sandra, säg vem mr. hemlig är !! ;)

2009-08-20 @ 21:09:34
URL: http://lisasamuelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!