L.o.v.E

fan , jag skrev värsta inlägget nu, men datorn dampade sönder. så jag orkar inte skriva om det .
men min mobil har nått prisgränsen , och jag tänker bara svara på viktigt personer , ( minna , känn dig träffad.)
jag är lika irriterad som jag var inatt , och det är skönt att jag inte kan smsa mer .
jag får vänta tills nästa månad helt enkelt, jag vill vara snäll emot mamma , och att hon nu ska få betala 400 spänn i tele räkning åt mig känns lite surt sådär :(
haha .
jag som brukar ha på max 200 ..
jag och mamma brukar alltid tävla vem som har minst teleräkning .. hon brukar alltid vinna , men förra månaden vann fan jag ! :D så glad blev jag . haha.

men men , tänkte lägga upp några bilder från fagervallen i fredags . / hindås .
men lägger inte upp speciellt många , ni får helt enkelt söka er till facebook och kolla bilderna där !

snart ska jag springa ut till affären också , idag blir det nämnligen potatis , sandras/Lindas hemmagjorda köttbullaar , och KANTARELLER till det :D
blev sjukt glad igår när mamma kom hem med en påse kantareller till mig :):)
menmen .
vi hörs väl senare .. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!