Lost !

Hej små söta läsare .
jag har precis ( typ för 1 timmasedan) fixat mig , har kännt mig så skabbig när jag har gått här hemma . haha .
så jag sminkade mig lite och satte upp håret lite snyggt sådär , för att göra ingenting alls.
jag ska itne göra ett piss , jo , jag ska ut med bensson nu , sen ska jag lägga mig och läsa "det ska bli ett ren nöje att döda dig" eller vad den heter . fick boken av min syster som var här om dagen .
så jag ska läsa ut den innan syster Sara åker till cypern , för hon ville gärna ha med sig din och ligga och läsa när hon steker på stranden ..

på tal om stranden längtar jag verkligen tills nästa sommar.. för jag ska göra den så jävla bra ! det ska bli så jävla värd och jag och amanda ska åka utomlands har vi bestämt !
för då är vi båda 18 och får göra vad vi vill (: haha..
dock ska jag bara fixa jobb först (A)
eftersom klockan är över 00.00 nu , så är det alltså söndag , vilket betyder att minna kommer hem , och det gör även denoise , så hon kan få tillbaka sin vovve :)
och jag ska antagligen tvätta imon om mamma inte hinner komma hem .. jobbigt , yes.

men snart är det måndag ! och då ska jag och lisa på "lotta på liseberg" haha .
så jedrans bra är vi !
sen på tisdag blir det antagligen ullared med syster h & hennes sambo (?) säger man så om dom bor ihop och äär förlovade ? haha, hennes man iaf.
det ska bli skojsit , och då måste jag verkligen köpa hårfärg . för så jag ser ut i håret , kan jag fan inte gå runt med :)
men nu ska jag dra ut , se ifall vronken ska komma hem från ludde snart .
 hon kom nämligen upp hit förut och tjötade lite, alltid lika mysigt ! så får se ifall hon vill komma upp sen igen och bara tjöta hela natten , kankse med filtar och ljus ute på balkongen ? myselimys .

kollade även john tucker must die förut , grym film ! :)
haha
men nu ska jag ut med vovven som ligger här bredvid mig , PUSSEN !

Kommentarer
Postat av: MARIA

Härlig blogg :)

2009-08-02 @ 00:46:19
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: Anonym

hel lilla syster dyster....ja marcus och jag är sambo han blir min man om vi gifter oss=)ringer daj ikväll se nu till att motionera ut till ica ett par gånger nu haha pözz

2009-08-02 @ 12:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!