kom och hämta min kniv, den sitter fast emellan mina revben.

jävla skitblogg.
jag suger .
jag orkar inte ens skriva,.
men igår såg jag iaf Navid Modiri & Gudarna . sjukt bra, jag som inte ens lyssnat på dom innan.
men iaf, sen gjort vi wille sur och sånt.
sen sov jag och emelie hos amanda, jag somnde fort medans dom låg och srattade och sånt.
idag gick jag hem vid 2 typ, sen kom pappa och hämtade mig , så var vi ute och åkte.
träffade även farfar <3
menmen, sen körde han mig till stan, där jag träffade massa. vi gick runt sen åkte vi hem.

imorgon ska jag antagligen träffa syster H en stund, sen åka till syster L och hämta cider, sedan på byebye fest hos emelie :(
och nu orkar jag inte mer . GODNATT !!

Navid Modiri & Gudarna - kUNG mIDAS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!