jag älskar dig nickolina, grattis !

tiden går snabbt du är 2 år, dina första steg kommer jag ihåg,
vägra inse att du kunde gå helt själv, moster följde efter dig vart du än gick,
lämnade inte inte 1 enda blick.
hur kan ett litet barn göra hela livet så himla underbart?
jag e glad att din mamma gjorde detta val,
för uta lilla Nickolina skulle livet vara knas,
du öppnar hela himlen, & allt de mörka försvinner av ditt skratt,
du e våran ögonsten Livets lilla skatt,
du har allt man kan önska sig & lite där till,
om du behöver nått så vet du  jvartag finns,
Nickolina,familjens egna lilla prinsessa.

första gången din mamma satte dig i min famn,
jag visste redan då jag låter döden möta mig innan jag släpper din hand.
jag kände mitt hjärta smälta,
visste redan då att jag kommer älska dig mer än livet kan någon förstå,
bara för att se dig glad så ger jag vad som helst,
du ska få hela värden för du e den jag älskar mest,
om du har problem så finns jag här brevid,
bygger upp din lycka som en stor pyramid,
stressa aldrig du har gott om tid,
håll dig på rätta vägen o akta dig för krig,
jag ger dig kärlek & lycka & diciplin me,
försöker vara tuff men jag smälter när jag ser dig le .

dina ögon av kristall, dom e så fina.
och om man tittar efter så ser dom nästan ut som mina.
det gör ingenting om du förlorar ibland,
& man får gråta, du får om du kan.
ute i världen kommer folk göra dig arg,
kommer göra dig glad,
men stanna aldrig hos nån som ställer massa krav,
håll huvudet högt om du känner dig svag
& glöm inte bort att du har alltid sandra & mamma,
du e beviset på att drömmar kan bli sanna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERA NGN GÅÅÅNG!

2009-09-01 @ 08:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!