ingenting är lätt , men du behöver inte göra det svårare.

hej alla :)
jag gick upp klockan halv 11 förut , gick ut med bensson , sen satte jag mig här .
vid halv 1 la jag mig i sängen igen och läste, somnade sedan till halv 4 , och då var det bara att gå ut med bensson .
sedan dess har jag hunnit gå ut med honom en gång till , och duschat . och lagat mat & ätit .

jag känner att jag verkligen inte har någon just nu .
jag har suttit hemma sedan i måndags , ( visst , jag var sjuk mån-onsdag typ) men ändå.
så jävla tråkigt.
och jag vet verkligen inte vilka som är äkta längre,. det är så svårt att veta ..

folk som liksom inte hör av sig , eller aldrig har tid för en , som plötslligt hör av sig när dom inte har någon att vara med , ska man kalla det äkta?

usch , man får alltis så mycket bekymmer när man bara sitter hemma .
men det är skönt att vila ut sig , för skolan börjar faktiskt om 26 dagar ..
och det kommer väl bli ett helevte antar jag ..
andra året , kan det bli tråkigare?
jag som vill hoppa till trean direkt , och få bestämma stundenten och sånt . fyfan va kul !
men jag får väl börja tvåan först , sen kan jag sitta och dagdrömma . hahah .
men det är något jag jag är jätte rädd för i tvåan.

jag går nämligen lärlingsutbildning , då vi praktiserar 2-3 dagar i veckan , och går iskolan 2-3.
och i ettan funkade det jätte bra , för vi var på äldreboenden , och där var vi hela ettan på samma plats hela tiden.
(jag hamnade för övrigt på ett äldreboende med psykiskt sjuka gamlingar , vilket var det bästa jag gjort typ)
men nu i tvåan så kommer vi bli lite utspritt under terminerna för att få mer kunskap och veta vad vi ska välja i trean .
och då kommer vi få vara på sjukhus 4-8 veckor , vilket jag ser fram emot jäätte mycket .
men dock ska vi även ha hemtjänst och jobba med handikappade .
hemtjänst klarar jag mig nog fint .
men nästan en hel termin med handikappade , jag känner mig jätte elak när jag skriver så..
men jag klarar inte av det .
jag har verkligen fobi för sånt ..
visst , lite lätt handikapp klarar jag av , och typ ändå mer åt "normala" hållet.
men såna som sitter och drägglar och inte kan gå riktigt och sånt .. usch .
men jag får väl se till att försöka få bort min fobi .


haha , så ovärt inlägg egentligen .
men PUSS


Kommentarer
Postat av: ML

haha. "om jag får ett.. barn, så ********* jag bort det"

underbara olin :D

2009-08-01 @ 19:23:06
URL: http://minnalogsted.blogg.se/
Postat av: e

najs blogg, ska vi följa varann på bloglovin? :)

2009-08-02 @ 00:23:36
URL: http://eswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!