If i were a boy <3

förlåt för dålig uppdatering igår , men direkt efter maten kom min kära minna hit , lämnade några saker och sedan gick vi ut och mötte helena .
vi satt mesta dels vid skolan och gjorde ingenting ..
sjung och bara snacka .
sen skulle dom leka med simon och dom , och då gick jag hem till vronken , ( gud va jag tycker om den tjejen - ihja!)
vi satt och kollade OC ett tag , och bara snackade jätte mycket , sen kom william .

vid 12 eller något gick vi ut och gick en stund , skulle hämta mina kläder hos sofia , men hon hade ju fan itne lagt ut dom nej ..
vi fick oss ännu massa snack, och hade det myselimys .
när vi kom till trppan skiljdes vi åt, som vanligt :) haha
och jag kom hem och la mig i sängen på dirr, dock somnade jag inte speciellt fort, men det är andra bullar .

snart5 , elelr rättaresagt NU , ska jag börja fixa mig , eftersom jag ska åka om någon timma typ .
för jag och lisa ska nämligen till lotta på liseberg . hahah .
såna jävla mobboffer som åker dit när det regnar och allt , men det blir säkert jätte bra :)
jag antar att jag kommer komma hem och vara på världens dåligaste humör , eller världens bästa , för så är det alltid när man är med lisa en hel dag . hahah ( förlåt lisa <3) men vi bråkar faktiskt jääätte mycket, och ibland så är någon av oss trött på det , och så retar den andra upp en . skit jobbigt  ,, men det är så vi funkar ! hahah
men nu får jag börja fixa mig om jag ska hinna med bussen !

kollar tv4 eller något klockan 20.00 :) hahah du kanske ser mig  !:D
eller så skiter ni i det .

(jävligt surt att det ska regna bara !:()

PUSSS,sandy

Kommentarer
Postat av: Natasha

hej, jag säljer nämligen kläder på min blogg under kategorin ; http://latimbella.blogg.se/category/saljes.html



säljer bland annat ;

♥ en klänning

♥ en rasta tröja

♥ en rosa mjukisdress

♥ en sverige adidas (gul&blå)

♥ en svart adidas med guldiga sträck

♥ en svart adidas med många adidas märken på själva tröjan, om någonting utav dessa låter lockande så gå gärna in på min blogg och buda ! :)



http://latimbella.blogg.se/category/saljes.html



kram !

2009-08-03 @ 18:15:47
URL: http://latimbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!