i hate this part right here.

hej bloggen :)
som sagt åkte jag till askim förut ..
jag och syster åkte dit , dock åkte vi bara till delsjön med bussen , sen hämtade min söta papi upp oss med bilen och körde oss istället :)

när vi kom dit så gick vi upp till stugan , snackade lite med syster,sambo&son . haha .
sedan drog jag och sara ner till stranden , badade lite, låg och snackade lite skit. efter typ 45 minuter så kom syster och co. ner , och vi badade med lilleman :) han älskar verkligen vattnet . haha.
efter ett tag i vattnet så gick vi till stugan igen , där jag och casper lekte med massa vatten , sen grillade vi :)
sen gick jag och casper och nanade , jätte myselimys . vaknade dock av att nene ringde.. inte så jävla rockit :)
haha.
sen efter ett tag så körde dom oss till korsvägen , där vi tog bussen hem .
sen dess har jag suttit här i bh & trosor , jätte varmt vafan .
funderar på att försöka fixa lite i mitt rum .

glömde fråga pappa om målarfärg idag kom jag på , jag har minne som en guldfisk , och jag skojar inte .
senast igår fick jag höra "jag vill inte prata med dig om inte du kommer ihåg vad vi skriver med varandra om ".
men vafan, jag kan väl inte komma ihåg allt jag skriver om på msn ?:) inte det senaste iaf. haha .
så nu får vi skriva detta här ( jag var faktiskt tvungen att kolla tillbaka på vad jag skrev om egentligen ) haha,
♣ RING DIN PAPPA IMORGON OCH FRÅGA OM HAN HAR MÅLAFÄRG TILL DITT RUM !!

tror ni jag kommer komma ihåg det ?;) ahaha.
tvek på den :)

men men , nu orkar jag inte skriva mer.
finns lite bilder uppe på bilddagboken från lotta i måndags :)
menmen , vi kankse hörs senare !
Puss Sandy yääh



 taget när jag kom hem förut , usch va jag hatar mitt hår :O blek är jag också !
varma dagar = PRESSA nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!