i had the time of my life.

okej , i fredags då så hade jag fått "inbjudning" till fest i hindås ;D haha , eller aa.. det var några stycken som gärna ville att jag skulle komma .
så jag fixade mig , sedan tog jag 9 bussen till hindås , där mathias & andreas mötte mig .
vi tre och två till tog världens omväg till fagervallen , där det var en jävla massa folk .
där festade vi sjukt mycket och tiden gick så fort.
det blev verkligen en underbar kväll , då jag träffade väldigt många nya , och självklart mina älsklingar i hindås , det finns inget bättre .
liksom vart har dom varit hela mitt liv?:)
haha men iaf, sen blev det något jävla skit bråk , vilket gjorde att alla var tvungen att dra , ( jag som redan missat sista bussen?(!)

men jag gick iaf med massa pojkar hela vägen , (tack och lov att jonte skulle hämta sin cykel hos oscar när alla andra skulle gå åt andra hållet )
och jag frågar jonte
"när går nattbussarna till landvetter?"
"klockan 4 "
"är du säker ? kan vi inte kolla det innan vi går till oscar ?"
"men jag är säker , vi kan kolla på datorn inne hos oscar "

när vi kommer dit så funkar inte datorn . men jag snackar med josefine , och hon jade kollat det och den gick klockan 05.05.
så där var vi hemma hos oscar, rostade mackor och åt potatisgrattäng.
haha .

tills klockan blev kvart i 5 , då ska vi gå till bussen , när vi ska ut , kommer tobbe in , saknade lilla tobias wendel.
han ber oss att inte gå , och han säger att det inte går någon buss.
men vi går till bussen , står där , sen skulle vi kolla så den verkligen gick klockan fem .
"josefine, vilken dag är det idag ?"
"lördag"
"helvete , bussen går ju inte förrens klockan 07 ?!?!?! "

så det var bara att gå tillbaka , skit trötta . hon lägger sig i soffan och jag i en fotölj , där vi somnar . jag hade ställt klockan på kvart i 7 , för att vi skulle hinna med bussen .
men klockan 9 så ringer hennes telefon ..
så där satt vi och tjötade lite , och tog sedan 10 bussen hem .
haha
när jag kom hem så lekte jag lite med nickolina , sedan somnade vi i typ 2 timmar..
sen bestod dagen utav att sitta vid datorn , iiihhja.

idag var det menat att jag skulle träffa minna ..
men eftersom hon inte svarade på sin telefon, så bestämde jag mig för att följa med massa hindås tjejer till rix fm festivalen .
lite segt eftersom det är typ minnas sista dag i landvetter .
menmen , nu ska jag iaf börja fixa mig för att åka in till stan .

jag kanske skriver när jag kommer hem heller något .

Puss, sandy

några bilder från i torsdags -

Kommentarer
Postat av: ML

snygg man kan vara då :O

2009-08-16 @ 23:05:25
URL: http://minnalogsted.blogg.se/
Postat av: sa

vem pratar vi om nu ?:)

2009-08-16 @ 23:20:39
URL: http://oliiin.blogg.se/
Postat av: Snooc

man kan ju bergsklättra på den där texten!

2009-08-18 @ 00:24:51
Postat av: sa

ja , hoppas du inte läste hela :)

2009-08-18 @ 16:38:32
URL: http://oliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!