i got a reason .

Godmorgon !
det blir en liten uppdatering igen från vbg :)
haha.
vi vaknade för en liten stund sedan , och min tröja luktar sååååå hampus .
finns det något bättre än den lukten ?:) tveeek.
men iaf , minna har suttit och badat i en halvtimma innan jag gick upp :)
haha.

igår satt vi och tittade lite film , var ute och träffade nicke , och sedan kollade vi igenom hur många porr kanaler hon hade . haha , sjukt kul att sitta och titta på det :)
vi kom fram att det var 4-5 st :D haha.
menmen , jag somnade en stund på soffan medans hon satt här4, sedsan gick vi och la oss .

idag får vi väl se när vi åker till gbg..
jag är verkligen glad över att vara här .
liksom går man ut så slipper man träffa landvetterfolk , så jävla gött.
man kan bara ta en pause från la :)
och att minna är med mig varenda sekund är så jävla underbart.
det kan fan inte bli bättre, vad hade jag gjort utan henne om jag får fråga ?:)

vi gick faktiskt ute igår och snackade om vad som hader hänt om hon hade flyttat till vbg i 8an . och då hade vi helt enkelt inte kännt varandra, och då vet jag inte vaaaad jag hade gjort .
antagligen umgåts med alldeles för falska människor.
och dfet hade inte varit så jävla bra .
jag hoppas verkligen folk fattar vad jag tycker om dom , och jag vet att landvettermänniskor tycker detsamma om mig.
det är verkligen något fel på vissa människor som är jätte glada emot mig när dom träffar mig själv , och andra sekunden går och snackar skit om mig .
så jävla fittigt, yes.
jag måste verkligen börja fatta att jag ska skita i vad alla andra tycker , det tjänar ingenting till ändå , med tanke på att jag inte kan ta åt mig komplimanger , då ska jag fan lära mnig att inte ta emot kritik eller .
så sug ! :)

idag regnar det också , vilket suger .
kul att stå under regnet på liseberg ? nej:(
menmen , nu ska jag med minna ut med rex, så snäll som jag är i regnet :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: ML

men du. frågan är ju vad jag hade gjort utan dig?

och att få vara med dig varje sekund hela denna helgen är den bästa man kan önska sig <3

2009-08-21 @ 13:23:28
URL: http://minnalogsted.blogg.se/
Postat av: Guess who..

Porrkanaler där ja.. kåt ibland sa du?? ;D

2009-08-21 @ 17:54:41
Postat av: Anonym

Du är ju likadan Sandra fast tvärt om, du är väldigt tyken på interne men låtsas som ingeting i verkligheten...........

2009-08-22 @ 21:22:15
Postat av: sa

stå för vem du är istället:)

2009-08-22 @ 21:26:11
URL: http://oliiin.blogg.se/
Postat av: Snooc

Skillnad på att vara tyken och trolla.

2009-08-23 @ 16:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!