everything.

nu ligger jag i sängen och halvsover .
har inte ens gjort något dom senaste dagarna typ , därför det varit ovärt att uppdatera.
haha , men när ens systrar klagar och säger att dom inte har något att läsa, då är det typ illa..

igår ( söndags ) så var jag iaf inne på rix fm festivalen med hindås brudar. sjukt kul att vi träffade kalkenberg killar och sånt , vi satt och flörtade med dom på skoj igenom mc donalds fönstret , sen råkade vi träffa dom .. hahah inte okej. menmen , när allta drog hem så stannade jag iaf kvar med nathali och maja , vi träffade natthis pojkvän och hans kompisar :):)
min lilla nathali , förra veckan kände vi varandra inte ens, men vi typ klickade på dirr:) haha.,

nu ligger jag iaf i min lilla säng, i mitt sjukt stökiga rum .. med en bäddsoffa mitt på golvet ..
vet verkligen intre hur jag ska ha det här inne.. men det löser sig nog :)
imorgon fuuuunderar jag på att ta en sväng till landvetterskolan och hälsa på .. beror på när jag vaknar och sånt .
sen kommer syster H & buddah ( casper ) hit .
så ska leka lite med ungarna ( nickolina är också här nu nämligen )

min kära syster S skrev till mig på facebook och sms ,hon verkar ha det sjukt bra  och jag är så jävla pepp på att åka utomlands :( fyfan .
tur att hon kommer hem om en vecka :)

menmen , nu ska jag glida vidare på fb lite, snaca med massssvis av töntar på msn , som jag just nu bara är irriterad på .. typ en viss person, ihja.
menmen , min ilska går säkert bort inatt, och så småningom slutar jag väl prata med honom helt enkelt, innan något farligt händer :) haha.
menmen, sov gott och ha det bra tills vi hörs nästa gång . PUSS

på tal om höras förresten så har minnis flyttat nu , vilket gör livet surt..
men vi ses på fredag iaf.
jag älskar dig hjärtat ,glöm aldrig av det.
det är du och jag i ur och skur, det kommer aldrig ändras :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!