du är musiken i mig.

förlåt för sjukt dålig uppdatering , men jag förvarnade faktiskt innan .
dom två senaste dagarna har det bara blivit en massa sol typ, nej , jag har faktiskt inte solat speciellt mycket :/
igår låg jag vid sjön med krabban och krabban jr.
 
efter dte drog jag och träffade helena , sen tog jag bussen upp till moster annika , där hon bjöd oss på jätte god sallad & lasange :)
sedan satt vi bara och tjöta, provade spikmattan osv.

precis innan vi åkte bestämde jag mig för att ta med mig en bäddsoffa hem :) haha .
menmen , jag kom egentligen hit för att skriva att idag blir det ännu dålig uppdatering , för nu ska jag till havet , och träffa syster och äta lite å så :)

så ni får ha en skön dag helt enkelt, gå ut mycket i solen och få lite färg!

PUSS

Kommentarer
Postat av: anna

Ett superenkelt sätt att få nya läsare till sin blogg och att själv hitta nya favoritbloggar, jag ökade min statistik med 500 första dagen :)



http://nudge.se/nudgeitupp/index.php?action=signup&ref=madeinjapan

2009-08-07 @ 11:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!