du är fin som du är .

hej bloggen .
idag vaknade jag upp med värsta morgonhumöret.. kan bero på att helena ringde och väckte mig klockan 8 i morse , när jag sa till henne igår att jag ska sova ut?
men skickade iväg ett litet hatiskt sms till henne och somnade sedan om .
klockan 10 börjar min syster skicka sms & ring , jag ignorerade .
men sen ringer idiotskaftet helena klockan 11 igen ?:O vafan är det hon inte förstår?
men jag somnade om igen .. haha .
vaknade vid halv 2 utav att jag fick sms .
och då tänkte jag att det lika bra att gå upp.
så jag åt glass som frukost _:):)
hahah

snackade med helena ,
s-" vad ville du förut?"
h-"berätta hur mycket jag och - bråkade igår "
s-" OCH DET MÅSTE DU BERÄTTA KLOCKAN 8 PÅ MORGONEN ??!?!?!"
h- "ja ?"
s-"och att du ringde 11 också?:o"
h-"men snälla, vem fan sover klockan 11"

haha , antagligen jag .
menmen , sen har jag bara suttit här .
sen käkat sallad som syster & mamma gjorde.
dock köpte dom inte med sig cola hem , så därför måste jag ut och köpa det sen :)


jag ska titta ifall nene vill ses en stund nu , och senare ikväll blir det att gå ut och gå med vronken !

kankse uppdaterar ikv :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!