alululu

hej !
nu har jag nyss tränat .
friskis & svettis , medel gympapass.
jobbigaste på länge faktiskt. hahah , bara rann ner svett på både mig och vronk :)
men det var skönt , och kommer säkert kännas skönt imorgon , not :)
känner att jag är den tjejen med sämst kondition som finns . hale male.
men det är bara att försöka jobba upp det !

nästa vecka blir det afro-dans , och kankse lite spinning och gym , vi får se :)
är ju sån prova på grej nästa vecka , så hade varit nice att prova på något annat än bara gym :)

menmen , imorgon börjar jag klockan 10 , ingen aning vad vi ska göra då , men sen typ halv 12, så ska vi leka med lärlingsettan .
lekar som vi själva kommit på .
haha.
kommer suga getpung :)
efter det ska jag till stan och titta kläder med em , sen ska hon bjuda mig på mat.. jag gör allt för mat :) haha

menmen , nu ska jag hoppa in i duschen , sedan lägga mig i sängen och läsa dagens metro , och sen sova ! :)
imorgon kommer det ett långt inlägg om nickolina , min lilla prinsessa.

menmen , ha en bra natt , och gör inte något jag inte skulle göra.

PUSS /sa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!