ååååhhhh va ni freestar mig !

Hej bloggen !

idag var jag i ullared :)
köpte en kofta , och en svart klänning .
sen bara massa skit typ . haha . gick iaf på 800 spänn .
så jävla ovärt ! haha .
menmen , snart kommer minna hit och ska prova min klänning och se om hon kan ha den på begravningen imon som hon ska på .
får hoppas hennes stora pattar passar i den bara :)
hahah.

bilderna kommer in ikv eller något , för jag orkar verkligen inte just nu .
ville mest uppdatera lite smått , haha.
sitter och lyssnar på Lasse Holm - Canneloni Macaroni nu , hahah låten jag lärde mig igår .
för fyfan va jag har hatat den innan !
menmen , nu ska jag väl plocka in allt jag har slängt runt om mig .

vi hörs kankse ikväll ! PUSS

Kommentarer
Postat av: lisa

hahah låååten!

2009-08-04 @ 20:19:24
URL: http://lisasamuelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!