<33

hej bloggen.
idag var första skoldagen i 2an .
kan inte tänka mig att jag redan går i 2an..
jag växer upp så jävla fort märker jag själv .
nickolina fyller liksom 2 år imorgon .. vart är världen påväg ?
känns verkligen inte som att det var två årsedan jag satt och grät utanför kyrkan , att det var för två årsedan jag somnade med tårar i ögonen för att min syster lurade mig att min pappa skulle in till sjukhuset, 2 år sedan jag gick till skolan och bad att få åka till sjukhuset , jag sa det med tårar i ögonen.
jag kommer aldrig glömma varje gång jag låg och pratade med  lindas mage , där min lilla tjej låg.
menmen , det blir ett inlägg om det imorgon :)

skolan var okej iaf :)
lite segt schema . menmen.
nu ska jag iaf kolla på tv eller något .
min mamma har mens idag och jag hatar henne faktiskt just nu .
så hejdå !

Kommentarer
Postat av: Liindah

Syster när jag läste det du skrivit om Nickolina så fick jag faktiskt tårar i ögonen :)

Älskar dig (L)

2009-08-26 @ 20:34:50
URL: http://tykooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!