2 hela år. jag älskar dig nickolina mariah olin , <3

Idag fyller min lilltjej två år .
två hela år , förstår ni ?

det var för två hela årsedan jag fick ett sms av min syster klockan 5 i 4 . att jag hade blivit moster .
jag låg dock och sov , men efter någon timma kom mamma in och väckte mig , och jag var så glad.
jag gick till skolan med leende på läpparna.
med tårar i ögonen frågade jag min lärar på kemilektonen , " är det okej om jag åker till sjukhuset?"
hon blev lite orolig och frågade " vad har hänt ?:o"
stolt svarade jag att jag hade blivit moster och skulle åka och hälsa på min systerdotter, och självklart var det okej.
vid elva eller något kom vi till sjukhuset.
jag var så rädd för att hålla i henne , jag vågade knappt göra det .
var så rädd för att skada henne på något sätt .
men efter ett tag satte jag mig ner , fick henne i min famn , och kände hennes andetag .
där satt jag med en liten söt tjej på 3240 gram och 48 cm , och jag älskade det .
jag höll i min flicka när hon var 12 timmar  !

det var den bästa känslan jag någonsin haft .
men inte visste jag att dagarna , veckorna och åren skulle gå så fort.
men nu är min lilltjej stor tjej .

sitter alltid och kollar på bilder när hon var liten , och tiden går så sjukt fort .
alldeles för fort, för jag märker att jag inte tar vara på all tid jag får med henne.
liksom hur fort lärde hon sig inte att gå?
hennes första ord, hennes första tänder.
hon lär sig snart sitta på pottan , hon vet vart bebisen ligger, exakt vart hon låg i hela 9 månader.
hon förstår nästan allt man säger.

hon har växt upp så fort.
jag tycker inte det var längesedan jag fick henne att somna i min famn vid datorn , samtidigt som Hide away spelades tyst .
våran låt spelades om och om igen .
även när jag skulle somna , så spelades låten , laleh- hide away.
det vet hennes mamma tillochmed, det är liksom våran låt.
min och min ögonsten.

så mitt hjärta,
under dessa två åren så har vi ändå hunnit med att få så mycket minnen.
jag vet att jag har jätte dåligt minne , men minnerna med dig , dom kommer jag aldrig glömma.
dom kommer sitta i mitt närminne under hela mitt liv.
jag ska berätta för mina barnbarn om dig .
jag som gudmor , ska göra allting för dig .
jag ska finnas där för dig under hela ditt liv , jag ska se dig växa upp under hela livet, och jag ska lära dig allt jag kan , vilket inte är speciellt mycket, men jag kan bra saker !
jag ska vara den personen du kan lita på , den personen som alltid ställer upp .
och är det något du inte kan prata med din mamma om , så ska du komma till mig .
så ska det bli , jag ska få det att bli så .

GRATTIS , jag älskar dig min solstråle , du är min betydelse i ordet kärlek . <3



Kommentarer
Postat av: ML

världens finaste unge! :)<3

2009-08-27 @ 19:57:30
URL: http://minnalogsted.blogg.se/
Postat av: Liindah

faaan sandra du kan inte skriva såna saker tårarna bara rinner på mig här just nu när jag läser det du skrivit men det är glädjetårar inget annat!!!

Älskar dig så otroligt mycket"!!! Även Nickolina göra det (L)(L)<3<3<3<3

2009-08-27 @ 20:05:35
URL: http://tykooo.blogg.se/
Postat av: Anna

vilken galet söt flicka :)

2009-09-25 @ 00:11:24
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!