Valborg

Hej (:

nu sitter jag hos helena med sandra och maria:)
helena är hos sin faster, och kommer tillbaka om ca. en timma , då vi ska äta kebabtallrik ;D

dagen igår, vad kan man säga ?:D
skoldagen var itne den bästa för min del, var på jätte dåligt humör.
och det var jag ävennär jag kom hem .åkte in till stan och träffade syster ,där det var alldelles för mycket folk.

åkte hem, med en jätte tung väska verkligen.
duscha, och fixade till mig rätt snabbt.

sedan gick jag till helena där skalle och maria också var .

det var meningen att vi skulle " förfesta" lite , men det blevatt vi droog till sjön.
så vi drog oss till ica , sedan till komunala där vi stötte på allt för mycket dåligt folk :)

vi var där ett tag , sedan skulle jag och helena kissa..
när vi kom tillbaka hade alla dratt (?)
helt plötsligt var vi påväg till amanda wagnås?

men det blev stopp vid kyrkan där vi var ca 40 pers ?
haha , det var mysigt , alla drack och alla hade jätte kul:)

dessutom träffade jag Malin Linnér ! :D
sjukt glad för det gumman , känner verkligen att det kommer bli bra emellan oss nu.

men men, senare vid 2 drog vi hem till helena , tog ett korvbröd och somnade på störten .

idag vaknade vi upp av äckel helena som tände lampan och allt.
och nu sitter vi och väntar på henne , och jag är sugen på en fransk het hund .
men det löser sig .
pusspuss

you know you love me / olin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!