tack för dessa minnen ..

hej !

kollade nyss det sista avsnittet av andra avenyn , jag är helt besatt och fattar inte varför dom lägger ner det nu.
jaghar seriöst panik .. det var ju fan jätte spännande , och nu bara lägger dom ner för säsongsavslutning..
shet..


sitter här med en klump i magen nu ..
ingenting är ju bra när man tänker efter..
någon som vet hur man får bort den jävla klumpen eller?
det känns som att den ska sprängas i vilken sekund som helst ..



jag vill tillbaka , tillbaka till 2007 .. eller tidigare.
sitter och kollar igenom min bdb nu , från hela första början .
och första bilden är en bild på anton drevik . som då var min man :) haha .
(men som skiljde sig tack vare en dum sak jag gjorde ;D)

jag saknar verkligen att vara med dom människorna .
och alla killar i landvetter saknar jag också just vi detta tillfället ..
och alla i hindås..

men det kommer aldrig bli som förr ..
tycker det är synd .
men nu har jag ett helt sommarlov framför mig , ett sommarlov med malin linnér ska jag lova !
varesig hon vill eller inte :D
sedan ska jag fan träffa tilda så mycket jag kan också . btw, krya på dig sötnosen .

och sedan blir det ett gymnasium med helt andra människor .. inte en enda som jag känner.. det känns lite konstigt ,men samtidigt riktigt bra..

yeye , nu ska jag in och duscha , för att sedan träffa min saknade bohman ett tag .
vi hörs !

Pussen . / olin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!