stan med murris.

hej !

när jag vaknade idag kände jag att jag svettades ?
då märkte jag att solen stog på i fönstret , så det var inte så konstigt .

igår blev en "bakfylledag" för många kan jag tänka mig .
det blev det iallafall för mina kompisar .
så dagen bestog av - äta bakis mat ( kebab tallrik ).
sedan skulle vi till ica en sväng, där vi råkade fastna i ungefär en timma ?
menmen , efter ett tag satt vi helt plötsligt i en busskur.
jag drack en cider , för att få bort snurret i huvudet , och alla andra satt och kollade på .

sedan drog vi oss till åléplanen och bara softade :)
efter ett tag drog jag och sandra hem till henne , somnade lite och bara mös.
 på kvällen gick vi till sadde och kollade på någon serie , the shilde(?) vi kan kalla den förkyld ;) haha .

innan 10 slaget bestämde vi oss för att äta korv hos sandra , så vi drog och köpte räksallad och sånt , kom hem från sandra vid 1 och då gick man och la sig :)

idag blire såååå mycket staden men en av mian söta vänner - MARIA THELL <3
ska fika , och så kankse det blir någon shopping för hennes del .

så nu ska jag dra mig in till duschen , sen kanske det blir party ikv?
får se vad som händer iallafall :)

PUSSPUSS ! / sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!