SandraOlin

det har verkligen varit sämst uppdatering här känner jag :)
för jag vet att malin linnér kollar min blogg rätt ofta , och hon måste blivit ledsen :D
haha.
men men .

uppd. utav dom senaste dagarna-

onsdag - var i skolan , satt ute på svenskan i ett linne , ca 40 min , och fick såklart linjer av linnet..
fick bli att sola borde det på lunchen.
när jag kom hem hade jag och vroncen vårat efterlängtade snack . vilket gick otroligt bra .
på kvällen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde , men det var iallfall den dagen jag började vara "mig själv" / den gamla sandra igen.

torsdag - skola som vanligt , efter skolan åkte jag in till stan med murra och olivia .
vi åt donkan , och köpte present till sandra.
när jag kom hem tog jag och vroncen fram stavarna och gick en lång promenad runda , men massa gott snack !

fredag - skola, vilket var rätt soft utan läxförhöret på tre sidor eftersom jag inte kunde skrev jag inte nått på en enda fråga ..
sedan var det kemiprovet också , där kunde jag inte heller. så det blev itne många svar där ska jag säga.
efter skolan gick jag ut och solade med vroncen , men efter ett tag så fick man fixa sig , köpa mat osv. och dra sig till sandra , eftersom vi skulle fira henne .
dagen slutade allt annat än bra , och jag var hemma runt 10 tiden .
dagen slutade även med att jag inte kan vara den jag var innan , så det är slut med att vara "mig själv"/ den gamla sandra.

lördagen - vaknade upp av att min tele vibbade.. haha . fick sms från vroncen vid halv 9 , då vi besämde att vi skulle ta en sväng till staden .
där blev det en hel del goda skratt , och många påhitt.
när vi kom hem blev det väl soft , tills vi snackade med denise då vi bestämde oss för att vi skulle dricka , helt ensamna.
det slutade med att vi åkte upp till william , då jag fick halsa ner en cider och vroncens sprit innan .
när vi kom dit skulle dom börja köra ölspelet , där jag va berädd på att hoppa in .
dock skulle jag aldrig gjort det , för ungefär vid ölspelet slutar min kväll , för sedan kommer jag knappt ihåg mer :D hahah .

söndag - vaknar upp av denise.. och känner att jag ligger jävligt konstigt brevid pusse..
vi bestämmer oss iallafall att gå in och väcka vronc för att sedan ta bussen hem .
med mycket bakfylla satt vi på en varm buss.
när vi kom hem var det bara att dra på sig andra kläder , packa väskan och dra till havet.
blev mer buss-och-spårvagns-resa än vad det blev solning .
men det var skönt att komma bort.
när vi kom hem träffade vi denise igen , och alla var .. pigga ? naat .
tröttheten sprutade ut ifrån oss , vi klagade sjukt mycket och shit.
men mysigt var det .
låg utanför skolan mitt på marken och solade/sov.
sjukt underbart .
sedan blev det bara soft hela dagen .


detta har varit dom senaste dagarna för mig .
vilket har varit underbart varmt väder, underbart med svd och allt för mycket alkohol.
men det har varit underbart ändå.

nu blire att dra ut massa fakta om röda korset, eftersom det blir mitt arbete i so:n.
fast får skynda på det eftersom jag måste kolla AA idag också :)

så jag kanske uppd. senare !
PUSSPUSS !


Kommentarer
Postat av: maLIN

HAHA, det har du rätt i, blir besviken varje gång du ej uppdaterat, (VILKET INTE HÄNDER OFTA) blev förvånad nu när jag såg att du hade gjort det, hah! :)

2008-05-11 @ 22:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!