sagan utan rubrik

idag var 9 tjejer från klassen inne i stan för att ta lite kort till vårat projekt.
sjukt tråkig dag, tråkig sak och tråkigt med tråkighet .
jag är trött på hälften av alla i min klass nu .

själv ska jag bli fotad imon till den skiten .
tänker vara helt jävla neutral - eftersom jag är inte som er och vill vara någon annan än vad jag är .. fattar inte änns vad det är för idé . -vill du vara någon annan så bli någon annan om du nu är så jävla obekväm i den du är.
motsattsen kan jag inte heller vara , eftersom jag knappt vet vem jag är så vad är motsattsen lixom ?
 
blir vanliga kläder och sitta nere vid sjön .
blir väl att ta ett kort , sedan vara klar, bli nöjd med det och sedan gå hem och plugga .

jag känner att jag är på dåligt humör , vilket nog inte är så konstigt .
jag behöver christoffer österberg , nu på dirren .
får hoppas att vi ses i veckan min käre bror .
för jag älskar dig , även om vi har massa problem att lösa just nu..

sedan behöver jag även någon som kan få mig på topp igen .
eller någon som kan få ner mig på ruta ett, så att jag kan börja om från början istället för att ligga och vicka på mitten .

och en sak till jag behöver är att flytta härifrån , skaffa mig nya vänner och nytt liv.
någon som kan ge detta till mig?



CV forävaaah

sovgotten . / sandraolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!