rätt som det är blir du nog kär i nån som är kär i dig ..

hej !

dagen idag har varit underbar .
vaknade upp vid 11 , UTAV KLOCKAN :O
gick in och duschade och begav mig sedan till " byns café & presenter" med min syster helena tordell.
där tog vi en latte & en bakelse och bara satt och snackade om allt.
efter det gick vi till ishallen för att träffa min kära (!!) vän bäck en liten stund , men en liten stund blev ca 1½ timma?
sen drog vi till olépaln , sjön osv..
hela dagen har iarf bestått av sandra olin & helena tordell dag , vilket är UNDERBART !

och förut när vi satt vid sjön , så fick helena ett sms som var riktat emot mig som jag blev jävligt förbannad över.
och därnere bestämde jag mig för att jag skulle ta ut min ilska i bloggen ..
men det finns ingen ilska kvar , bara hämnd.
för vill du veta en sak?
jag bryr mig inte längre.
det är över nu .. för två dagar sedan satt du och sa hur mycket du saknade mig, hur mycket du vill att jag ska betyda .. och idag säger du en sån grej.
jag accepterar inte det , och det hoppas jag du förstår.

menmen ,
nu ska jag lägga mig och skriva klart min idrottslektion som jag ska hålla imon ..
eftersom jag inte alls har problem med att stå inför hela klassen , så kommer det nog gå finfint när jag nyss fått hjälp av helena vad jag ska göra ! tummen upp till dig sötnos.
så nu får väl jag dra mig , annars är jag nog lagom trött imon .

och dessutom måste jag bara säga en grej - JAG ÄR BESATT UTAV ANDRA AVENYN .
och vadå säsongs avslut på tisdag ? ta mig i röven svt , vi vill ha med AA !
jag tar migfan på att det kommer hända något spännande på tisdag , och sedan måste man vänta en hel säsong för att få se det igen ?
vad ska jag nu längta till på söndagar ?
sheeet .

aja , jag klarar mig säkert.

nattinatti , pussen / olin.



P.S - i love you .

Kommentarer
Postat av: lisa

JAG ÄR OCKSÅ BESATT AV ANDRA AVENYN! men det tar slut idag.... ._.

2008-05-20 @ 11:02:11
URL: http://lisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!