MIN NAMSDAG IDAG FAN !!!!

har inte blivit några uppdateringar på läänge märker jag .
men orkar inte berätta allt vi gör :D
haha

i veckan har vi iallafall varit id havet me No grupperna , sjukt skoj.
sen har det blivit mycket plugg denna vecka , eller aa, " mycket snack , liten verkstad" .. min syster har gjort det mesta faktiskt :)

i skolan steker jag hela dagarna.

idag på tekniken fick vi även pris för att vi kom 2:a med våran bil (:
det blev en merci som vi alla fick dela på :D
fick även en påse risen för vinnande av den snyggaste bilen ! :D
sjuuukt bra är vi .

och idag hade vi sista kemi lektionen .. och ska jag vara ärlig så kommer jag sakna att ha kemi med helena .. speciellt då vi labbar .
men men . på måndag sätts betygen iallafall ..
så blir en riktig deg vecka :D

måndag - vanliga lektioner .
tisdag - cafét med lisa (:
onsdag - ledig pga syster tar studenten (!!!!)
torsdag - vanliga
fredag - lediga :D

måndagen efter det - klassens dag
tisdag - städdag
onsdag - SKOLAVSLUTNING !

så jäääävla gott :D

men men , nu ska jag ut på balkongen och steka igen , bättra på mina ränder som jag fått idag ! :)

kankse skriver sedan ikväll eller nått, efter jag träffar tjejerna och rökt vattenpipa :):):)

PUSSEN !!!
/ lem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!