kanske ska hon svara ja , det finns ett sätt att fråga..

ni får en liten uppdatering om min så kallade "helg " här och nu :) ;
ONSDAG ; valborg.. mer behövs inte säga, eftersom jag redan skrivit om den en gång .
fick reda på dagen efter att man typ somnat på bron och sånt ,men det är luuuugnt !

TORSDAG ;
blev bakefyllemat för mina kära vänner som var bakis :)
och denna dagen har jag också skrivit om i bloggen.

FREDAG ; åkte till stan med murrisen och helena. vi köpte ... (?) ingenting?
förutom en islatte med vanilj och isthe :) och sedan donkan mat & glass ;)
på kvällen satt jag hemma , var inte på det bästa humöret , ( många vet varför ) tills mina flickor drog med mig för att tälta (?).
Ludde , mattias , aron & pusse var också påå.
så efter många om och men , så slog vi läger mitt i stommen.
när vi väl fått upp tältet blev aron och pusse sura och drog därifrån.
men men , vi spenderade iallafall 6 pers i ett 3 manna tält .

LÖRDAG ; 
klockan slog 6 tror jag det var , och vi orkade inte vara kvar i tältet mer.
eftersom hela tältet hade flyttat sig ca 5 meter, och var helt rasat.
så då drog vi flickor hem till helena , kollade lite OC , och försökte sova .
vilket inte gick så bra för många.
vid 4 tiden drog jag mig hemåt.
somnade i min älskade säng vid halv 5 , och vaknade sedan runt halv 7 :)
efter ett tag bestämde vi oss för att åka med claudia och dom på grillfest?
men runt 10 tiden drog jag maria sandra och helena därifrån.
istället begav vi oss upp till snekuk och kollade film , och jag "lärde" mig köra moppe .
grymt !
vid ett drog vi oss hemåt :)

SÖNDAG ;
idag är det grymt härligt väder , därför har jag och murrisen bestämt oss för att gå ner till sjön och fika :)
får väl se om nene och sandy vill följa med eller inte :)
igentligen borde jag sitta hemma och plugga .. men har inte orken för det i detta vädret :P
men men .
nbu ska jag börja ta på mig och leka lite med pippifåglarna :)

PUSSEN ! / säändy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!