i'm learning to fly.

dålig uppdatering igen .
elevensval veckan gick rent ut sagt åt helvete .
uppstod väldigt många problem emellan oss , och därför bestämde dom för att kasta ut mig ur projektet-
vilket ledde till mycket tårar och mycket tjafs.

men men , på fredagen slutade vi vid 12 , då jag stannade kvar i skolan ett tag , för att sedan låta pappa hämta mig.
vi drog och lämnade färg hos några snygga snickare , och ja , dom var extremt snygga , och antagligen så ska daaadddy fixa så att jag blir lärlig med dom , alltså får jag antagligen sommarjobb.
sedan drog vi och köpte cider , sedan hem för att ligga och steeeeka på balkongen ett tag , vilket gav ett resultat på ca 30 min .

när det började närma sig kvällen drog jag och pappa till staden , för att först hämta ut mina nordic biljetter ( SÅ KÖP AV MIG NU FÖRFAN :D ) och sedan dra till liseberg för att lyssna på NATIONALTEATERN :D

vid 8 drog vi hem , degade och somnade sedan in i en stor skön soffa :)

på lördagen blev det väckning klockan HALV 6 !!!
för att sedan bege oss till ullared .
där var det inte alls mycket folk , så det var mysigt att gå runt där , dock köpte jag bara för ca. 300 , vilket inte är likt mig.

när vi kom hem drog pappa och syster in till stan innan mig..
ensam i pappas lägenhet packade jag ner alla mina grejer, samtidigt som jag drack en cider :)

jag begav mig till gbg varvet för att se marcus , mamma , moster och kusin springa / gå ..
så var inne i stan ca 4 timmar , endas för att se min mamma halta in med sitt onda knä i mål :)

och nu kom jag precis hem från en heeeelskön kväll med- vattenpipsrökning med sofia och amanda, en låång stund , sedan träffade jag helena och bäck en liten stund , som inte var nååågot annat än underbart !

imon blire frukost med helena på byns café och presenter , för att sedan leka med vroncen en heldag.
inget annat än uuuuunderbart !

men men , nu ska jag lägga mig och läsa en bok, för att sedan sussa sängen .

och bara för att jag tycker om alexander bäck så gryyymt mycket , så lägger vi upp en GAMMMMAAAALLL bild på honom här :)
puss på dig .
image22







och edvin , om du läser detta , så kommentera :D vill veta om du läser min blogg eller inte;)

nattinatti . pussen. / olin


Kommentarer
Postat av: Malin

Alexander är bäääst :)!!!
älskar dig Oliin (L)

2008-05-18 @ 02:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!