godmorgon.

helgen har väl varit si och så ..
har iallafall spenderat den med söta flickor :)
och fått en ny söt vän , som är bland dom underbaraste flickorna som finns fan - Anna !
men men , under helgen har det blivit supande.
och på lördagen skulle våra små konfirmander konfirmera sig .. vilket gick bra.
första konfirmand gruppen var ändå kul att "kolla" på , om man nu hade kollat på dom , och inte på killar :D
haha .

men andra gruppen satt vi och gäspa oss igenom pga att vi fick höra allt , igen .

men browalls kusin var en riktig pudding iallafall . och han verkar vara en skit skön kille :D
yeye.




jag känner mig i stort behov att snacka med Malin Linnér ..
men hon är såklar inte inne när man behöver henne , jävla bajskorv.


allt är verkligen åt helvete , men det är bara när jag tänker efter som jag kommer på det.
för man märker det inte på mig när jag är med glada människor.
dom sprider glädje omkring mig .
glädje som jag inte kännt på riktigt länge.
för när jag är med dom , så skrattar jag verkligen på riktigt , jag ler på riktigt .
jag behöver inget jävla fejksmile , eller fejkskratt .

om jag hade fått välja så skulle jag ha varit med dom 24/7 . aldrig komma hem , bara sitta och snacka med j.a.v.a.s & d :)
hade varit sjukt underbart !

men så är det inte , för man måste gå i den jävla skolan som gör en deprimerad .
men den är också över snart ..
och då jävlar ska jag försöka få så mycket svartjobb som möjligt :)


men men , nu ska jag inte sitta och skriva blogg mer , just nu ilf .. för då deppar jag ihop :)
så nu fortsätter vi snacka med robin och denise så blir allt bra igen :)

Pussen ! / olin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du intresserad av mode, shopping och skönhet? Kolla in den nya modebloggen: http://thefashionistas.blogg.se

2008-05-25 @ 14:20:56
Postat av: Lisa

HÅKAN ÄR BÄST :D

2008-05-27 @ 21:38:18
URL: http://lisasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!