fotbolls dm..

tidag - gick hem från skolan , orkade inte mer än två lektioner..
gick hem , städade mitt rum , och gav mig sedan ut till sjön och satt på bryggorna..själv:)
riktigt mysigt .
men efter det drog jag till bussen för att ta kort med konfirmanderna . hade alldelles för mycket energi kände jag ..
åkte hem , var med skulle och satt hemma , gick ut och gick .. kom hem , då jag somnade på soffan när jag kollade gustav 2 :):)

onsdag - vaknade och skulle igentligen till stan med matilda, men hon blidde sjuk . så satt här ett tag , sedan träffade bohman en stund :) sen satt jag bara ännu mer här tror jag ?:S äh fan , kommer inte ihåg.

onsdag - vaknade jätte pigg i morse.
halv 9 var vi på landevi , för att kolla på killarna .
dock blev det mer skratt och med solning :)
menmen , klockan 13.00 började vi spela , och mötte nog världens sämsta lag :D haha , jag och denise hade inte mycket och göra där nere på backen ska ni veta :D haha , den vann vi iaf med 5-0 :)
andra matchen blev lika , och sista förlorade vi tyvärr.

men det var en kul dag , med mycket skratt och solbränna :)
men kul .

börjar bli osäker nu , ska jag börja igen eller inte ?:) hade ju varit kul :)

men plugget och duschen kallar ! Pussen / olin

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, kul med fotbolls dm!

2008-05-22 @ 17:44:55
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!