det finns viktigare saker..

jag vill försvinna , men jag går ingenstans.
det kunde vara lite bättre , lite lite lite bättre.
för jag tror det skulle bli bra då .

jag tror jag skulle fortsätta kämpa om det fanns någonting att kämpa för.
men det finns det inte , allt är tomt nu.

det enda jag behöver är en anledning .
en anledning till allting ..
en anledning till att försvinna , en för att stanna kvar , en för att må bättre, en för att tro , en för att hoppas..
men jag har inga .
det är som sagt tomt i hela mig.

jag vill verkligen inte bli som någon annan .
jag vill fortsätta vara mig själv.
just därför följer jag mina egna råd, varken om dom är bra eller inte .
för jag tänker inte låta någon annan styra över mitt liv.

förlåt om jag sårar er , men det är så här.
på något sätt löses era problem , varken med eller utan mig.

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!