/ sandraolin

tack tjejer , för att ni alltid får en atts kratta ,
vilket humör man än är på - helena frugan maria & olivia .

igår va vi på det där discot under bibblan :D haha .
vi alla var VIP , och har man ingenting att göra så drar man ju dit och skakar loss.
vi hade ilf skit kul !

sedan drog vi hem till axel .
stannade där till 1 , sen gick hem och sov .


idag blire stan tror jag :)
mamma och sara är där nu och köper nått till mig tror jag , / vill inte ha något igentligen.
så drar väl in dit med halv 12 bussen eller nått och käkar på resturang med dom två.
sedan ska jag försöka komma iväg till gymmet.
dock är det så j____vla tråkigt att åka dit själv >_<..
men jag får leva med det.
ska jag bli av med fett så ska jag !

menmen ..
efter gymmet får man se vad som händer..
måste ner och sola !
men det löser sig , vill ni ses så är det bara att ringa !

pussen / s

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jao visst var den :D

2008-03-22 @ 00:21:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!