/ sandraolin

Nu tänker jag berätta om min 13 åriga vän helena tordell.

jag träffade henne för ungefär 1 årsedan .
jag hade ingen aning om vem människan var, innan jag började snacka med henne .
jag kommer ihåg att jag var blondin när jag träffade henne ,
dagen efter var jag helt plötsligt brunett ..

men ilf ,
helena tordell är en tjej , som har en grymt underbar personlighet.
hon finns alltid där med en hjälpande hand , och jag tvekar aldrig på henne.
jag kan helt ärligt säga att hon har sina svagheter .
och dom vet hon om ..
det finns vissa grejer jag inte tycker om att hon gör , och det hoppas jag hon också vet om vad det är.

men att verkligen alltid ha henne på min sida känns så jävla bra.
även om vi har haft våra bråk , och jag har verkligen ångrat allt jag har sagt till dig när vi bråkat.
" jag klarar mig utan dig" ja , det har vi ju sätt hur det går..

det är det som är unikt med henne, hon finns alltid där , vad det än handlar om ..
- om man är glad , så kan man prata av sig med henne .
- om man är ledsen, så kan man snacka med henne .
- hon är bra på att ge råd.
- även om man bråkar , så ställer hon alltid upp , hon finns där .

det finns grymt mycket mer bra saker med helena .
hon fortsätter alltid kämpa för min och hennes vänskap.
alla gånger jag har fått heenne att gråta , men hon har fan aldrig gett upp.
jag tror aldrig någonsin att någon kämpat så mycket som hon har för våran vänskap .

älskling , jag vet sanningen om oss två ,
jag vet att vi är gjorda för varandra .
jag vet att vi två behöver varandra mer än någonsin.
och jag vet att du älskar mig lika mycket som jag älskar dig .

du är den enda människan jag kan säga att " HON ÄLSKAR MIG"..
du är den enda människan jag vet att är seriös.
du är inte den som säger efter vi bråkat " jag älskar inte dig längre "
för jag vet att du aldrig kommer sluta älska mig .
och jag vet även helt seriöst att du vet att du kan säga detsamma .

helena tordell , du är min lilla syster , jag älskar verkligen dig för den du är .
du är den jag tänker kämpa för , den jag vill ha vid min sida tills dagen jag dör.

/ din syster sandra

Kommentarer
Postat av: din lillasyster

"alla gånger jag har fått dig att gråta"
nu har du lyckats med det igen,men av lycka denna gången. du har helt rätt sandra, vi är gjorda för varandra och jag är seriös när jag säger att jag älskar dig. jag kommer aldrig sluta kämpa för dig, dich und mich, für leben!

2008-03-17 @ 22:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!