Lördag

det blidde inget gymmande idag .
 
utan jag åkte till stan , fick åka bil dit med thomas :):):):)
mötte Sara och Mamma där , drog direkt till jenssens beafhouse ?:D

efter en äckligt god lunch där drog mamma hem .
sara och jag bestämmde oss för att köpa skor till mig .
det blev ett par gråa gummidojjor ;D
hah.
sedan gick vi och letade affärer som det finns balklänningar i.
fast vi hittade ingen typ.
sen gick vi runt ett tag när alla affärer hade stängt, så hittade vi en affär med snygga klännigar ,
så dit ska jag åka.

efter ett tag i stan drog vi hem ..
satt här ett tag och sedan begav mig ner till sjön med sandra axel helena och sadde.
sadde drog efter ett tag , och sedan bestämde vi oss att dra till axel och grilla där ist , men det slutade med att vi satt inne på hans rum och gillade läget.
efter ett tag drog vi till centrum , för att vi skulle på någon fest hos oliver berner ?
vi SPRANG(!) till bussen , och SANDRA (!) RAMLAR (!!!!!!!), och gör världens kullebytta på marken :D
efter bussen fick vi gå ett tag , kom till värdens segaste fest , GICK där ifrån ( björröd ) till landvetter centrum , där vi gick hem till axel och degade och hade det mys .

och nu sitter man här med rinktigt jävla blond hårfärg och ska snart tvätta ut den , och leka social med ' brother from another mother ' :))
det gillar vi !

men nu ska jag tvätta ut hårfärgen .
btw , ett dygn kvar till min fördelsedag ! :):):)

det är bara att gilla läget änna.

ha en trevlig kväll / natt / morgon .

Pussen . / sandra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!