Klassresa.

i helgen vart det klassresa .
orkar inte berätta mer än att den var underbar .
dock förstörde ... vissa kvällar.

några bra saker ;

- klädpoker
- vattenpoker
- skidåkningen
- gångerna jag ramlade i liften
- bengt&anders <3

självklart var det mycket mer..

och sista morgonen fram tills vi skulle åka var den mysigaste dagen av alla.
vaknade upp klockan kvart i 8 , hade knappt sovit en blund.
brevid mig ligger pontus och sover , över mig ligger linus och edvin och snarkar.
jag bankar på att dom skall vakna , beger mig in till rummet brevid där murris och ojja är på dåligt humör (: (: (:

efter ungefär en 30 min drar vi till frukosten , får knappt i mig någonting .
efter det drog alla tjejer ut och åkte , förutom jag och murris som städade rummen .
efter det blev det lilla "filmrummet"&bollhavet.- som igentligen var ett lek rum HAHAH.
18 pers eller nått låg och kollade på film ,
och ca 7 pers hade krig i ett litet jävla bollhav .
haha, där var det sjukt mysigt.
efter blev det mat , och ett snabbt snack med marcus (:
sen hemfärd och shit .. orkar inte berätta om den ;D haha





men på lördagen ilf.
jäääävlar va bra jag mådde när jag och murrisen var ute och åkte.
så stark jag var närt jag åkte upp i dom jävla liftarna , så stark önskade jag att jag var hela tiden .

jag föll gång på gång .
men jag slutade tänka på annat ,
jag stog där i den jävla liften och tänkte på hur jävla bra jag var ..
jag sa till mig själv varje jävla gång jag åkte upp " jag kan detta , jag är så jävla bra"
och sjääälvklart klarade jag av det .

sjukt skön känsla .
ska börja säga för mig själv att jag klarar saker . det kankse är bra .



måste dra en grej till , första gången när jag ramlade sa murris " du får inte tänka på annat "
gången efter där ramlade jag igen , så¨kommer murris " VAFAN TÄNKTE DU PÅ NU DÅ?"..
men dock kom jag inte änns ihåg vad jag tänkte på , antagligen somnade jag i liften elelr nått . hahah.

BRANÄS 08 kommer jag aldrig att glömma .




sorry för att inlägget kom upp så sen , har inte orkat skriva klart det .
/ olin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!