i know that you like me ..

en lååång sammanfattning av helgen ;

fredag - jag sandra helena och simon gick ner till sjön med filtar och allt , tilloch med falukorv..
dock kom vi dit utan engångsgrill :(
vi satt där ett tag och snackade och skrattade .
 efter ett tag kom denise och josefine .
sedan rann det på med folk som simons kompisar , sedan kom även amanda och anna ,
sen bäck och claudia ( fast dom gick )
sen när helena drog kom anton pusse simon(?) och aron .
vi låg och snackade ett tag och hade det kul .

 runt 12 så drog alla hem , och lämnade mig och sandra vid sjön .
vi lå¨g kvar där och snackade om allt emellan himmel och jord till ungefär 1 . då kom sandra på idén att lägger man sig på óleplan så behöver vi inte ha filten under oss , utan man ligger mjukt ändå .
så vi drog dit .
la oss där , och runt3 så kom axel ut och hälsade på oss.
ungefär en halvtimma efter han hade gått hem , en halvtimma efter att vi hade gjord massa kullebyttor så låg vi inne hos axel ..
jag sov och dom snackade och spelade cs .
en timma efter gick vi ut och la oss igen . vaknade kliockan 6 på morgonen och begav oss hem .

Lördag ; jag vaknade av mamma runt 9 , efter 3 timmars sömn eller nått.
drog på mig kläder och shit , tog bussen till min syster..
på bussen var jag på ovanligt bra humör.
jag kom fram med rpårvagenen till slut och där står helena och casper..
vi drog hem och casper var hungrig .
syster gjorde degen , sedan ammade casper ..
när efter 20 minuter skulle min syster fixa degen igen .
så då satt jag med casper i min famn , kollade på tv .
jag försökte få han att somna , men vemfan somnar itne i fötöljen om inte jag ?
haha .
yeye , där stannade jag ett tag , åt mat och sånt.

sedan blev det buss och spårvagnen hem igen .
kom ghem , fixade mig lite sedan drog jag till amanda där alla söta flickor var .
där kollade vi melodifestivalen och hade kul .
efter det drog alla ut .
alla förutom jag murris och lisen gick med claudia.
och vi andra träffade niclas & bullen ( vilka det nu var )
sedan drog alla hem och lämnade mig med N & B.
vi satt i centrum och bara snackade .
under kvällen fick jag höra att jag var niclas idol , att jag var den grymmaste tjejen han hade träffat,
att jag och han skulle flytta ihop om två år , och massa mer shit .
jag fick även reda på att dom var 23 (Y) haha .
så nu är det många  främlingar som har sagt att jag är grym och shit .utan att äns känna mig , känns jävligt bra :D
men ilf , vi satt i ccentrum till ungefär halv 2 , och då följde dom mig hem (:
stog och snackade i typ 5 minuter till och sedan sa vi hejdå och skildes :D haha
grymt bra dag .

söndag ; idag då ..
ska in och duscha nu , sedan städa lite i mitt rum .
och sen får jag se om jag drar till marcus , om han vaknade någon gång ;D haha .
annars blir detbara hemma kväll idag ..
btw , 7 jävla dagar kvar tills jag fyller 16 ! :)



puss och kraM / S-olin


image17

Kommentarer
Postat av: m

23? :O, 18 sa dom ju :P hahah

2008-03-16 @ 20:01:24
URL: http://mariat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!