godmorgon

denna helgen har jag varit på grymt humör ,
många har märkt det dessutom .

igår drog jag till marcus vid 3 , vi kollade film , myste och bråkade (:
hade sjukt sjön söndag .
Jag som alltid brukar hata söndagar .

och idag hade jag bestämt mig för att hålla det humöret , iallafall nu på morgonen .
jag skulle ha klänning, och vara glad hela dagen .
Men nu sitter jag, sandra olin här med deg kläder.. och jag är fanimej inte på bra humör.
vafan tänker vädret med - SNÖ ??
SNÖ NÄR DET ÄR 6 DAGAR KVAR TILL MIN FÖRDELSEDAG ?
vafan är detta ?

och nu ska jag dra till en äcklig jävla skola också.

skriver när jag kommer hem .
ha det gött , haaaj .

/
S-Olin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

adopt your own virtual pet!